donderdag 16 augustus 2012

my life #1


Het is al weer een tijdje geleden dat er wat op de blog staat! Dat komt voornamelijk omdat ik en hannah op vakantie waren. Ik heb een super leuke vakantie in Ierland gehad. Nog daarvoor ben ik met hannah wezen kamperen in zeeland en dat was echt een top vakantie! Terwijl ik of thuis of op vakantie was heb ik wat fotos gemaakt met mijn mobiel.


Hannah's haar gedaan in een waterval. Het staat erg leuk.


Nadat mijn haar na de kapper een heel stuk korter was, was ik benieuwd hoe krullen stonden. Dus ik heb mijn haar gekruld en ik vind het nog best wel leuk staan,


We lovee vans!


Mijn zusje wilde graag zwemmen dus hadden mijn ouders onze oude zwembad opgezet haha


Magnum Almond is echt mijn favoriet:D


Mini pizza voor de lunch, heeeerlijk!


Noem me maar een vreetzak, maar ik heb wel een mac glas haha:P

In Ierland hebben ze de Sainsbury's dat is echt een mega supermarkt, dat noem ik nog eens leuk de boodschappen doen.

 
Dit is echt een van de lekkerste tosti die ik ooit op heb.


Bowlen met mijn nichten het was echt heel erg gezellig. 


shopppen in belfast!!

bij victoria square kon je erg goed winkelen, het was een hele mooie winkelcetrum en als je helemaal naar de bovenste verdieping ging kon je heel belfast zien.


and again shopping!!

En natuurlijk kan je de primark niet overslaan:D

olympische spelen!


veel leuke kleren gekocht bij de primark, binnenkort een shoplog

In het vliegtuig weer terug naar nederland.

I loooovee mc Flurry


schoolboeken weer binnen........ leuk


Mijn makeup lag echt overal dus ik heb alles uitgezocht en gesorteerd. Ik heb geen mega stash maar nu is alles bijelkaar.

Dit waren de fotos van de laatste tijd. laat weten wat jullie er van vinden.

liefs,

keava

15 opmerkingen:

Lonneke zei

Erg leuk om te zien! Mijn zusje heeft ook die donkere vans! liefs.

Nancy zei

Leuke foto's :D!

pretty beauty land zei

erg leuk om te zien!

40 Days Till Summer ♥. zei

leuke post!
watervalvlechten zijn echt leuk om te maken! ;D
& leuke blog ook ;D
zou je het leuk vinden om elkaar te volgen? ;)

xx
www.40daystillsummer.blogspot.com

Joyce Jeroense zei

leuk om te zien, leuk artikel!

pretty beauty land zei

ooh wat een super leuk artikel!

♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei

Heey

Bedankt voor je reactie!
Wat mooi gedaan dat haar.. en Primark mag je zeker niet overslaan. Altijd leuke koopjes..

Check mijn nieuwste blogpost: Hotspot en laat een reactie achter..

Bye

*Daniƫlle zei

Leuk om te zien,, vooral die van uit het vliegtuig

Liefs
Daniƫlle

Malou zei

Leuk artikel!

isabel zei

die van uit het vliegtuig is echt prachtig ^^

MissEvie.nl zei

Wat een leuke foto's! Vooral jullie haren op de eerste foto's zijn mooi, wauwie!

Anoniem zei

Leuk leuk leuk!!!
watzedraagt.blogspot.com

Annelie zei

Leuke foto's zitten ertussen! :-D

Kelly te Winkel zei

Wauw die waterval vlecht is echt prachtig gedaan!

pretty beauty land zei

echt super leuke foto's zeg. en lekker veel eten!