zondag 1 januari 2012

Keava's wishlist


Iedereen heeft wel iets wat ze erg graag willen hebben. Ik (Keava) natuurlijk ook. Met Kerstmis heb ik een hoop leuke dingen gekregen en veel dingen zijn al van mijn wishlist geschrapt. Toch heb ik een paar dingen die ik erg graag wil.


Mijn Wishlist:

 1. Schattige pumps van Shoe line                    
2. Guess Seductive i'm yours                          
3. Coconot lip butter                                      
4. Essence Quattro eyeshadow                      
 5. Sephora blush                                            
6. Rimmel London Apricot punch                  
   7. Blauwe blazer (deze is toevallig van de Only)
8. Goeie make-up kwasten                           
9. Zwarte pumps                                          

Dit was mijn wishlist, binnenkort komt die van Hannah op de blog. Wat is jullie wishlist?

xxxKeava

Geen opmerkingen: