woensdag 21 december 2011

Vakantie


 Nog heel even en dan?


is het vakantie!!!!


 
  

















Ik heb er nu al zin in. Ik ben er ook aan toe. Bij kerstvakantie denk ik vaak aan skiën of een verre reis. Het maakt ook gewoon niet uit waar als het maar vakantie is. Donderdag begint het al een beetje om half 4 ben ik dan uit en hoef ik helemaal niets. Die vrijdag hebben we 3 uurtjes school en dan is begint het echt.

Ik ga die vrijdag dan lekker shoppen met mijn moeder en daar komt zeker nog een blog over. Verder ga ik zelf niet op reis naar een warm land of om te skiën maar ik ga wel genieten. Ik hou van vakantie en krijg er altijd een lekker en goed gevoel van.

dus: Prettige vakantie en natuurlijk Kerst. 

Ik ben ook erg benieuwd naar jullie vakantie en waar? En wat jullie dan allemaal gaan doen.

1 opmerking:

fashionlovers♥ zei

leuk schatties♥
xxxxxx mede blogger