zaterdag 10 december 2011

I love ...



Lipsmacker, ik weet niet of je ze kent? Maar ik ben er dol op. Je hebt verschillende smaken van mango en vanille naar cola en sprite. Ik heb gekozen voor fruitige smaakjes. Ik heb gelijk een pakketje gekocht met verschillende smaakjes.

 
aardbei- kiwi - tropical punch - cotton candy - watermeloen - wild strawberry - mango - vanille











  





Mijn lieveling is watermeloen en mango. Maar de andere zijn ook erg fijn. De Lipsmacker lijkt een beetje op de labello met het draai systeem (ik kom even niet op de naam). De Lipsmacker smeert erg fijn en geeft glans en een klein beetje tint op mijn lippen. Het is ook niet te vettig en voelt fijn aan.


8 Lipsmackers voor maar 8,99 euro


















De Lipsmacker kun je kopen bij de Ici Paris xl per stuk voor 1,80 euro.
Een pakketje van 8 lipsmackers kost   8,99 euro. Tel uit je winst.
Je hebt ook nog eens verschillende varianten, je hebt een stick (zie hierboven),
lipgloss en ook in een kleine tube. De lipgloss en de kleine tube zijn wel iets duurder dan de stick.
Je kan ze ook online kopen, http://www.boozyshop.nl/.

Wat is jullie favoriet? ik ben benieuwd of jullie er ook zoveel van houden. Misschien dat ik de volgende keer een spirte of fanta neem of gewoon een lipgloss versie.

1 opmerking:

fashionlovers♥ zei

lipsmacker museum!
kei leuk!
lovejullie
xxxxxxx