maandag 23 juli 2012

Leukste hakken voor de zomer



Elke vrouw houd van hakken! De een van hoge de ander van lage, sommige zijn helemaal weg van fel gekleurde en andere weer niet. Ik zelf hou echt super veel van hakken. Ze maken je benen langer/ dunner en je bent zelf ook een stukje langer! Omdat het zomer is, dragen we het liefst open schoenen dus daarom heb ik 6 paar hakken gevonden die geschikt zijn voor de zomer!






1 - Als ik aan zomer hakken denk dan denk ik toch gelijk aan sleehakken. Ze staan erg zomers en lopen ook nog eens erg fijn. Ik vind zelf sleehakken mooier als ze een wat hogere hak hebben. Ze lopen immers toch makkelijker dan normale hakken. De bloemetjes print is erg leuk en hij gaat door tot aan de enkels en kan zelfs ook hoger. Sacha €34,95

2 - Deze hakken vind ik echt helemaal geweldig!! Ik vind het model erg mooi, de zacht roze kleur staat overal wel leuk bij. Het heeft een vrij hoge naaldhak. Het lijkt me niet de meest compfy hak, maar stylish is ie zeker! Zara €29,95

3 - Deze (alweer) zacht roze pumps zijn erg mooi. Deze high heels hebben een zeer groot plateau en maken ze dus draagbaar. Asos €76,04

4 - Deze hakken vielen me op vanwege de kleur. Ze zijn rood maar het heeft ook een beetje een koraal kleur (wat mijn lievelingskleur is). Het is een simpele pump met een open neus.
New look  £24.99

5 - Elk meisje moet ten minste 1 paar zwarte pumps hebben. Houd je niet van dichte neuzen dan zijn deze  schattige hakken echt perfect! Aan de voorkant zit een leuk strikje, dat maakt zo'n zwarte pump toch erg leuk. Tally Weijl 29,95

6 - Als laatste mijn favoriete van deze 6. I'm in looovee with these shoes. De kleuren combinatie vind ik erg leuk, dat licht roze met licht blauw staat super. Het heeft een goede hoogte plateau en hak. Ik vind zelf dat pumps met veel bandjes fijner lopen dan zonder, Het geeft meer steun. Achter heeft het een rits en aan de zijkant zitten 2 riemen wat ik erg leuk vind staan, en wat erg handig is om te verstellen. New look £44.99


Dit waren de hakken. Ik vind dat ze allemaal wel iets leuks hebben mijn favoriet is nummer 6, wat is jullie favoriet? Wat voor hakken dragen jullie vooral in de zomer? laat het weten in de comments!

liefs,
keava



10 opmerkingen:

♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei

Hallo meiden

Bedankt voor de reactie op m ijn blog..
Hak nr 6 vind ik de mooiste.

Check mijn nieuwste outfit-post en laat een reactie achter,,

Bye

Maya zei

Mooie hakken :D

Jelisaveta Đukanović zei

Nice blog. :)
http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

Marlissa zei

Mooie hakken, alleen nummer 1 vind ik niet zo leuk. Nummer 6 is inderdaad prachtig en ideaal voor de zomer

c zei

wij zijn ook echt gek op hakken! deze zijn allemaal super mooi :)

<3

xjennaricht zei

superrr leuke hakken ,nummer 6 en 2 zyn het leukst,leuke blog!! x

MissEvie.nl zei

Nummer 4 vind ik mooI!

PS: heb jij de ByBeautyBloggers.nl community al ontdekt? Neem nu snel een kijkje! ;-)

Daisy zei

Die 6e is echt super!!
Ik hou van hakken want het is natuurlijk super vrouwlijk, maar ik ben ook niet zo groot dus 't is ook handig voor de lengte,
ondanks dat draag ik ze eigenlijk zelden haha

X

P'atty zei

super gave hakken! wauw!

Unknown zei

Leuke hakjes!