zondag 15 april 2012

Primark Beauty set

Toen ik een tijdje terug in de Primark was zag ik deze set staan.
Ik kon het al niet laten staan vanwege de super leuke verpakking, en toen zag ik ook dat er erg mooie makeupjes in zaten. lees verder als je benieuwd bent wat er in zit.





De set bevat: 12 oogschaduw kleurtjes, 6 lipglossjes,bronzer en highlighter, mascara, eyeliner
en applicators.


Van binnen ziet het er super leuk uit. De oogschaduws hebben mooie shimmers net zoals
de lipglossjes. De applicators die er in zitten zijn wel handig maar ik gebruik liever echte kwasten.


Wat erg handig is, is dat er een 8 stappenplan in zit. Zo kun je makkelijk een mooie
ooglook maken als je daar nog niet zo goed in bent. Je kan bijvoorbeeld kiezen tussen aardetinten,
metallic of pastel kleurtjes, of gemixt natuurlijk.


Aan de andere kant zit de make-up.


de lipgloss zien er allemaal erg mooi uit. Ze hebben mooie glitters/kleuren.
Sommige zie je erg goed op je lippen, maar een paar zijn wat minder.


Wat ik wel jammer vind is dat de highlighter en de bronzer niet zo goed gepigmenteerd zijn.
Je moet flink wat op je kwast nemen als je wilt dat je het op je huid ziet


Waar ik wel erg blij mee ben zijn de oogschaduws. De meeste zijn goed gepigmenteerd.
Deze 4 kleuren zijn handig om bijvoorbeeld een smokey eye te maken. De eerste 2 kleuren zijn wat minder gepigmenteerd maar de laatste 2 kleuren zijn juist erg goed. de grijze kleur heeft hele mooie shimmers erin.


Hier houd ik echt van, aardetinten. Ik vind goud/bruine oogschaduw altijd het mooist staan
op je ogen. Het is best neutraal maar toch staat het prachtig. De 2 middelste kleuren zijn mijn favoriet
ze zijn heel erg goed gepigmenteerd en hebben hele mooide shimmers.


En dan heb je de pastel kleuren. Mooie kleuren voor deze tijd van het jaar. Op de foto
lijken de blauwe kleuren niet zo gepigmenteerd maar dat zijn ze wel! De paarse kleur is echt prachtig
en daar kan je mooie looks mee maken.


De mascara die er in zit vind ik echt niet goed. Het geeft geen lengte/volume en het maakt je
wimpers niet mooier.


Als laatste de eyeliner/oogpotlood. Ik vind hem echt fijn. hij is zacht en ook niet pikzwart.
op de foto lijkt hij bruin maar als ik hem op mijn ogen doe is hij meer zwart/grijs.

Binnenkort komen er 2 ooglooks die ik met deze set maak. Wat vinden jullie van deze set?
Houden jullie ook zo van de Primark? Laat het weten in de comments!

kus,
keava

                                                                                                                          

15 opmerkingen:

Lonneke zei

Ik snap dat je hem hebt meegenomen!! liefs.

Savannah zei

Wat een schattig setje zeg, ik wist niet eens dat de primark make-up verkoopt erg leuk.

Liefs

Cherel zei

Leuke review!
Ik heb hem zelf ook, misschien vind je het leuk om mijn mening erover te lezen op mijn site. :)
xoxo

Malou zei

Leuke review :)

Veronique zei

Leuk zo'n review over een pakketje make-up. Ook leuk dat je echt eerlijk bent i.p.v. alleen maar 'leuk' maar ook echt uitlegt wat er leuk is. Dan hebben wij er iets aan! Mooie foto's en ook super dat het duidelijk op je hand te zien is. Leuke blog hebben jullie!

Amanda zei

Wat een leuke review! Zie dit soort reviews niet vaak op blogs. Daar kun je je voordeel uit halen;)

Soraya zei

Leuk setje, ik had deze express niet gekocht omdat het zo'n kliederboel word met poeder in de lipglosjes enzo, heb wel een losse oogschaduw setje en een nagellaksetje. xx

Josephine zei

Wat een schattige verpakking!

Mariel zei

Leuk palette!

Serbolicious.nl zei

Leuke review & vet cute setje!

Trouwens misschien lijkt het je wel leuk mee te doen aan winactie @Serbolicious.nl?

xx

Hanna zei

wauw, als ik nog eens bij de primark ben zal ik hem zeker meenemen, als ik hem kan vinden natuurlijk haha! liefs.

Simone zei

Mooie oogschaduws!

http://chicadeahora.blogspot.com

jenna zei

superr leukk primark is echt super leuke winkel!X

Joyce zei

wauw, ziet er goed uit! hoe duur is ie?

Keava en Hannah zei

joyce ik ben het bonnetje kwijt maar hij was rond de 5 euro