vrijdag 13 april 2012

Rimmel London I Love Lasting Finish

Een tijdje geleden zag ik deze collectie van Rimmel London en was gelijk verkocht! De collectie heeft echt prachtige kleuren. De twee lakjes die ik heb gekocht spraken me het meest aan. De een is peach achtig en de ander is een fel roze kleurtje.




Strawberry Fizz 025 en Apricot Punch 053
Op mijn nagels draag ik het liefst roze/perzik achtige kleuren en daarom waren
deze kleuren echt perfect! Ze dekken erg goed en ze drogen ook snel!


De normale kwastjes van Rimmel London zijn dikker dan deze, dat vond ik altijd wel fijn
aan de lakjes. Zo kan je je hele nagel snel bedekken, maar deze zijn wat dunner
maar ze lakken nog steeds wel erg fijn. Als je je nagels hebt gelakt en laat drogen
geeft het een geur af.


Strawberry Fizz 025, een erg mooi roze kleurtje dat goed dekt. Ik vind het echt een leuk kleurtje
om te dragen tijdens de zomer. Het is lekker opvallend en dat vind ik wel leuk op nagels.
Als het droogt geeft het een aarbei geur af.


Apricot Punch 053, Een mooi perzik kleurtje dat redelijk dekt. Ik ben de laatste tijd helemaal
van de perzik kleurtjes dus dit vind ik echt een geweldige kleur! Het geeft een
beetje een perzik geur. De prijs is 4,99 per stuk

Binnenkort komt er een nailart met deze 2 kleuren. Wat vinden jullie van de lakjes? En wat is jullie favoriete kleur voor op je nagel?       
xkeava                                                                                                                           

8 opmerkingen:

Malou zei

Wat een mooie kleurtjes!

Cherel zei

Prachtige lakjes! Ik ben dol op roze en rode nagellak :)
xoxo

Stiene Saenen zei

Wat een leuke kleuren!
x

Roos&Laura zei

Mooi!

Lonneke zei

Wat een leuke kleurtjes! Ik wil ook een keer een peach-kleurig lakje! liefs.

Springvibes zei

Oohlala wat een leuke lakjes :D
x Ella

Mariel zei

Wat een mooie lakjes! Ik ben fan van de roze :)

Laura. zei

Ik vind de roze super leuk! x